掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

囡囡「李元元」滿月!李璨琛冧晒出浴照 __,李璨琛,

李璨琛囡囡滿月啦!藝人李璨琛(Sam)與時裝設計師太太梁志瑩(Pae)上月榮升父母,話咁快囡囡就滿月啦!呢日Pae喺社交網上載咗一張「出浴照」,原來係 ...


李璨琛囡囡滿月藝人李璨琛(Sam)與時裝設計師太太梁志瑩(Pae)上月榮升父母,話咁快囡囡就滿月呢日Pae喺社交網上載咗一張「出浴照」,原來係 ...


李璨琛囡囡滿月


藝人李璨琛(Sam)與時裝設計師太太梁志瑩(Pae)上月榮升父母,話咁快囡囡就滿月呢日Pae喺社交網上載咗一張「出浴照」,原來係Sam第一次幫囡囡沖涼!

相中見囡囡眼仔碌碌咁望住爸爸,而Pae亦好貼心咁用星星圖案遮住囡囡嘅身體,保護佢嘅私隱。Pae仲順勢公布囡囡叫「李元元」,佢留言:「話咁快我家大小姐李元元就已經滿月了,爸爸第一次替她洗白白。」而Sam都有晒出囡囡近照,並代佢同大家打招呼:「大家好我叫元元呀!同大家say個hello先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!