掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

洋蔥!林子善感謝雙親淚浸婚宴 __,林子善,

好鬼洋蔥呀!藝人林子善與太太董佩欣今晚舉行婚宴,筵開63圍大宴親朋,不少圈中好友前來到賀,場面熱鬧。兩位新人進場時,一眾賓客拍手送上祝福,兩人在婚宴的 ...


好鬼洋蔥呀!


藝人林子善與太太董佩欣今晚舉行婚宴,筵開63圍大宴親朋,不少圈中好友前來到賀,場面熱鬧。兩位新人進場時,一眾賓客拍手送上祝福,兩人在婚宴的台上大講感人說話,新娘子多謝子善及自己的家人:「我唔識講嘢,我都好緊張你哋,我愛你。」至於向來易喊的子善一講到父母就多次哽咽,他自嘲:「我一講就喊,知啦你哋,好鬼容易喊,首先感恩我父母!」

兄弟遞上紙巾

講完這句即時嚟料想喊,之後身邊兄弟遞上紙巾給他作準備,他續說:「我好感恩我父母製造咗我出嚟,亦都好感恩個天畀我有機會喺父母嘅懷抱中出世,我記得一句說話,慈母萬滴血,生我一條命,我好記得。」

唔靚仔又矮

說時再度哽咽,之後再說:「你哋會話或者佢哋兩個係happy,佢哋兩個happy之餘,生到我四肢健全,雖然我樣衰,個樣唔太靚仔又太矮,但好托賴我喺娛樂圈同DJ界,或者我嘅同學圈子裏面識到你哋任何每一位朋友都好錫我。DJ界我冇一個朋友係唔錫我嘅,我好記得我對我有恩惠嘅人,好多謝我父母。我細個同我老竇傾偈,傾咗好多個鐘,通常難聽啲講句,就畀佢鬧到X街,先可以傾到幾個鐘頭,因為佢要講道理畀我聽,同我傾到兩三點教我做人道理,佢第二日又要早起身...好感恩父母畀咗個健全身體我,我讀書唔叻,我搵唔到多錢,但我老竇教我做人最緊要謙卑、有良心、要有正能量,待人處事接物佢教咗我好多。仲有一個我好感恩,由細到大打到我X街嘅阿哥,佢永遠係勞氣咗先,但勞氣完佢自己又唔開心,但其實我錫佢錫到燶,因為我覺得血濃於水。」

感謝子華神

子善之後亦有多謝就快「封咪」的黃子華,他說:「多謝黃子華,子華今晚唔會到,因為黃牛飛單嘢,黃子華話費事搞到我個場,之後請番我兩公婆食飯。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!