網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

傅嘉莉決定開網店 公開徵求品牌名字 __,傅嘉莉,

大家有冇乜嘢提意?藝人傅嘉莉(Kelly)正身在橫店拍攝新劇《包青天再起風雲》,亦不忘為構思多時的頭飾生意四出尋找靈感,經過多方考量,Kelly已經決 ...


大家有冇乜嘢提意?


藝人傅嘉莉(Kelly)正身在橫店拍攝新劇《包青天再起風雲》,亦不忘為構思多時的頭飾生意四出尋找靈感,經過多方考量,Kelly已經決定開頭飾配件網上商店,雖然網店唔使搵舖位,不過同實體舖一樣要面對一個大難題…就係改名,之前Kelly已經向網民徵求咗唔少名,最終得出嚟嘅結果有三個,分別係:Kelly’s garden、Love Kelly同埋Kelly Fu,雖然揀剩三個,不過Kelly好似唔太滿意,佢就喺社交網度話,希望品牌名係單字,唔少粉絲即刻創意大開,交咗唔少單字嘅名畀Kelly,一次過有咁多名,唔知Kelly會唔會心大心細唔知揀邊個好呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!