網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

子善擺酒星光熠熠 心穎晒馬國明合照被催婚 __,心穎,馬國明,黃心穎,

林子善擺酒變咗賓客集郵勝地,個個都爭住合照,而心穎就忍唔住晒多咗張!尋日藝人林子善同老婆董佩欣(Kary)補擺結婚喜酒,相識滿天下嘅佢筵開63圍,真係 ...


林子善擺酒變咗賓客集郵勝地,個個都爭住合照,而心穎就忍唔住晒多咗張!


尋日藝人林子善同老婆董佩欣(Kary)補擺結婚喜酒,相識滿天下嘅佢筵開63圍,真係熱鬧過台慶,唔少藝人都把握機會喺場內集郵,再喺社交網大晒戰績!

好似無綫小花黃心穎平時畀人邀請合照就多,不過見到「師奶殺手」陶大宇都變咗小粉絲要集郵呀!而心穎仲上載另一合照,就係同男友馬國明及新郎哥子善合照,冧爆帶點嘲笑話:「有人話自己千杯不醉 #拭目而待」唔少網民都留言催婚:「馬生馬太 幾時請飲呀?」問幾時到佢哋呀?而計劃今年結婚嘅韋家雄尋晚就帶同圈外女友Keynes去飲兼取經,唔知幾時宣布結婚呢?

而阮小儀都唔放過機會集郵,佢分別上載咗同黃日華及胡楓(修哥)合照,佢留言:「其實今晩喺子善婚宴入面可以集好多郵。不過,我只揀咗呢2位!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!