掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

單身羅啟聰寄情音樂 唔敢諗新戀情 __,羅啟聰,

羅啟聰就話自己要寄情音樂,想靜一靜。歌手羅啟聰(K.I.S.)與同公司的樂隊sp'ACE到銅鑼灣參與廣東話音樂會,K.I.S.坦言較少做戶外騷,希望可 ...


羅啟聰就話自己要寄情音樂,想靜一靜。


歌手羅啟聰(K.I.S.)與同公司的樂隊sp'ACE到銅鑼灣參與廣東話音樂會,K.I.S.坦言較少做戶外騷,希望可以再試:「我哋Jam咗張國榮嘅《大熱》,夾得好High!」K.I.S.形容sp'ACE的歌曲不時帶出青春訊息,笑言跟自己一樣。至於早前成立了樂隊InSpring,K.I.S.稱忙於製作歌曲派台:「大家一齊創作,同方樹樑合作,歌曲有啲Band Sound感覺,打算造多啲歌出EP。」

說到最近跟中學生Jam歌,他大讚對方很叻:「佢哋上網學樂器,又會互相教大家,好想將佢哋嘅作品擺上社交平台。」問到是否因為早前失戀而寄情音樂?K.I.S.直言絕對是,暫時未想接受新戀情,想靜一靜:「呢個係每個人嘅必經階段,我都感激有呢個機會有多啲感受。」他認為在香港造音樂很難,自己試過眾籌出碟但失敗,又試過住在劏房近一年:「冇窗,頂唔順,個人好似收埋咗咁。」

而sp'ACE受訪時提到早前擔任黎瑞恩(小恩子)紅館騷的嘉賓,主音Ray指各成員都非常興奮、感動,很感恩有機會享受這過程,但Ray在慶功時很快就被灌醉:「我哋啱啱錄好新歌,希望4月尾派台。同埋如果年尾開得成演唱會,小恩子話會做番我哋嘅嘉賓!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!