掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

許廷鏗「好食」?胡鴻鈞:冇福分食佢 __,廷鏗,胡鴻鈞,許廷鏗,

好唔好食,只有佢哋知喇!歌手胡鴻鈞(Hubert)和羅家英及前曼聯神射手約基齊出席健步足球計劃活動,Hubert更和約基組成一組進行三分鐘的健步足球友 ...


好唔好食,只有佢哋知喇!


歌手胡鴻鈞(Hubert)和羅家英及前曼聯神射手約基齊出席健步足球計劃活動,Hubert更和約基組成一組進行三分鐘的健步足球友誼賽,兩人在球賽中不時有互動,結果Hubert一隊以三比二勝出。

Hubert今年參加饉饑活動,出席足球活動時已24小時沒有進食,但身體及體力上仍可應付工作,他說肚餓就飲水或瞓覺:「瞓着咗就唔覺得肚餓,我好鍾意瞓覺,成日都好攰,我28歲,老嘞。」他說肚餓的感覺是常想進食,但他沒受引誘,問一齊饉饑的好友許廷鏗可有引誘他,他說:「冇,我哋好克制。」笑問可覺得許廷鏗「好食」?他笑住反問:「你又知,你食過呀?我同佢有一齊食過嘢,但冇呢個福份分食佢。(覺得許廷鏗邊部份好食?)大髀啩,金華火腿嘛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!