掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【做佢最後女人有派彩】趙世曾:我會分財產俾佢 __,趙世曾,

風流嘅趙世曾,大半生候宮佳麗三千,但邊個會成為佢自傳式電影中,提及到嘅一生中最愛呢?不過做佢最愛,都唔及做佢最後嘅女人,標到尾會一樣等派彩,佢話︰「我 ...




風流嘅趙世曾,大半生候宮佳麗三千,但邊個會成為佢自傳式電影中,提及到嘅一生中最愛呢?不過做佢最愛,都唔及做佢最後嘅女人,標到尾會一樣等派彩,佢話︰我將來亦會分財產俾佢哋,到時睇下邊個喺我身邊」。

嗰時麗池啱啱開業選香港小姐,我一生當中見過最靚嘅女仔,曾有段刻骨銘心嘅愛情故事」趙世曾所指的香港小姐不是孫泳恩,而是61年的「香港小姐」烏黛明。

女友從無缺過,拍拖拍到依家81歲嘅佢,堅持不婚,陰影源於父母。他說︰「我唔覺得爸媽段婚姻幸福,所以呢個影響對於我都好深。係恐懼!」近年他的女友越拖越young,爺孫戀一樣,他們可以溝通到嗎?趙世曾就指同她們溝通就要諗多一點,令她們開心。

活到這個年頭,他對一段關係的Settle是這樣定義︰「雖然女友多,但冇話日日變。」身邊的女多如繁星,但又有幾多個真心知已能夠留到最後? 「唔憂冇人照顧我,只有覺得太多人關心我。我將來亦會分財產俾佢哋 ..遺囑肯定每年要改一次。紅顏知己目前有幾個,將來有幾多個唔知,或者仲有一段時間仲未死,到時睇下邊個喺我身邊。」



鍾意就快D Share啦!