掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

咁大膽!秦馨敏踢爆陳輝陽係毒男 __,陳輝陽,

秦馨敏咁樣笑自己老闆?!新人歌手秦馨敏(Emily)除了是音樂人陳輝陽女聲合唱音樂會的主力成員,也是陳輝陽旗下新簽的歌手,有一把靚聲的她平時亦喜歡煮兩 ...


秦馨敏咁樣笑自己老闆?!


新人歌手秦馨敏(Emily)除了是音樂人陳輝陽女聲合唱音樂會的主力成員,也是陳輝陽旗下新簽的歌手,有一把靚聲的她平時亦喜歡煮兩味,對廚藝甚有心得。最近她就在社交網站上大爆老闆陳輝陽的搞笑事,她表示:「同大家分享一件我至今為止遇到過最毒嘅一件事,話說輝陽兄睇咗一齣日劇,入面有個湯佢睇完好想食,就叫我寫個食譜畀佢,重點係佢話:『你試吓寫個食譜畀我,我要煮到個樣好似好好食咁。』」

事緣由於看過日劇《問題餐廳》的一幕男女主角煮的一碗日式料理就讓陳輝陽向Emily求食譜,Emily覺得無奈又好笑之餘,亦認真地寫了滿滿一版的食譜,並寄語對方:「希望佢會跟足,真係可以整到條片入面咁喇!好彩佢遇着我呢啲怪人先會有興趣理佢。」不過她也笑言:「其實好好玩,要多謝我老細畀呢個挑戰畀我,各位,如果你哋日後喺螢幕上見到嗰啲個樣好似好好味嘅嘢食,歡迎send條片畀我,等我呢個毒師奶寫番個食譜出來喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!