掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

自認係「外貌協會」!方力申揀女唔理有冇錢 __,方力申,

方力申自認係「外貌協會」!藝人方力申(小方)出席慈善晚宴,表示會唱一首歌,而父母亦有到場,但細佬因工作忙而未能到場。他謂父母坐近台前:「所以唱歌時最近 ...


方力申自認係「外貌協會」!


藝人方力申(小方)出席慈善晚宴,表示會唱一首歌,而父母亦有到場,但細佬因工作忙而未能到場。他謂父母坐近台前:「所以唱歌時最近係對住佢哋,我都好耐冇唱歌,今次唱番都幾特別,以前會多啲商演,但近年就少啲。」他亦謂現時多參與慈善活動,希望可以來取經,笑言:「想識多啲總理、有錢人。(想識番個有錢女?)冇諗,我係『外貌協會』,同埋唔會睇對方嘅背景。」

小方又表示5月份會開游泳學校,榮升校長:「呢個係我入行以來第一個生意,希望可以回饋社會,唔係諗住賺大錢,因為身邊成日好多人叫我介紹人教小朋友游水,與其畀人賺錢不如自己賺,又可以推廣游水,培育精英,幫下啲低收入家庭,同埋做老闆收錢好唔型。」不過他利申自己只是在旁的臨時教練:「學游水要持之以恆,如果我要拍戲就好難教得識,但我都有去考嗰初級教練牌。」方力申講笑話之後希望可以被叫「方校長」:「其實爸爸、媽媽都係做老師,可能全家都有做老師嘅DNA。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!