掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

【火藥味濃】民主派助攻撐謝偉俊 毛孟靜:佢俾人蝦唔肯認 __,毛孟靜,謝偉俊,正盲毛,

【火藥味濃】民主派助攻撐謝偉俊毛孟靜:佢俾人蝦唔肯認立法會審議一地兩檢條例的法案委員會,星期二因泛民議員突襲而流會,到星期五會議在濃烈的火藥味當中開始 ...


  • 【火藥味濃】民主派助攻撐謝偉俊 毛孟靜:佢俾人蝦唔肯認


  • 立法會審議一地兩檢條例的法案委員會,星期二因泛民議員突襲而流會,到星期五會議在濃烈的火藥味當中開始。工聯會議員黃國健發言翻起舊帳,譴責泛民星期二導致流會事件,要求委員會主席葉劉淑儀加快會議進度: 「唔能夠再容許議員用各種藉口去燒時間。」

    公民黨陳淑莊則反駁,「流會如果唔係有建制派同事能夠欲成好事嘅話呢,其實我哋都做唔到嘅。」民主黨林卓廷也加入戰團,「你哋(保皇黨)明知道我哋民主派係質疑今次嘅草案違憲,我哋梗係盡力阻止違憲嘅草案喺立法會審議,咁你哋咪坐齊人嚟囉。你唔坐齊人,流會。咁你哋都有責任架吓話?」

    隨後會議期間,民主派繼續用盡方法拖慢審議進度。當謝偉俊正想就草案的原則問題提問卻遭葉劉反對,指審議已進入另一階段,不要再問原則問題。就在此時泛民議員為即當起助攻手,為謝偉俊「抱打不平」,提出規程問題,要求葉劉解釋為甚麼不讓謝偉俊發問,有議員更叫出「不要屈服在她的淫威之下」,場面一度混亂。

    助攻手之一的毛孟靜向《壹》仔笑指謝偉俊被葉劉淑儀「抛窒」:「謝偉俊明明俾人蝦又唔肯認,唔肯講嘢繼續落去,我已經覺得佢好配合,繼續喺度用一個咁樣嘅聲調,一時間我又諗唔到中文點樣形容好,(所以便說)你做咩咁apologetic啫。」

    「(葉劉)佢嗰種急嘅程度,㺅急之情溢於言表。」毛孟靜續炮轟葉劉道。

    撰文:時事組

    攝錄:時事組



    鍾意就快D Share啦!