網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

正過未生!楊洛婷遊古巴豪晒索爆身材 __,楊洛婷,

係正喎!早前生完BB的藝人楊洛婷(Rabeea)已經火速回復苗條身形,身材比生之前還要瘦,認真犀利。楊洛婷最近撇底BB與老公Tim@DearJane, ...


係正喎!


早前生完BB的藝人楊洛婷(Rabeea)已經火速回復苗條身形,身材比生之前還要瘦,認真犀利。楊洛婷最近撇底BB與老公Tim@Dear Jane,與一班閨蜜到了美國參加邁阿密音樂節再到古巴旅行兩星期,她在古巴的沙灘以火辣泳衣上陣,大騷身材,她表示:「我帶咗十件泳衣過去着,不過應該唔夠時間着晒咁多套喇!古巴真係好靚,好值得去,我嘅朋友仲專登買咗部新相機影相添!(你瘦過生之前?)係呀,因為我好勤力做機。」Rabeea稱旅行後便要專心湊女及努力工作搵奶粉錢。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!