掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

舊愛黎明做老竇!舒淇:八卦嘢唔答啦 __,黎明,舒淇,

舒淇唔意外黎明做老竇。女星舒淇、導演杜琪峯(杜Sir)、日本導演矢崎仁司及李駿碩等到油麻地出席電影活動,分享對香港電影及新進導演的期望,舒淇在台上說: ...


舒淇唔意外黎明做老竇。


女星舒淇、導演杜琪峯(杜Sir)、日本導演矢崎仁司及李駿碩等到油麻地出席電影活動,分享對香港電影及新進導演的期望,舒淇在台上說:「新導演最緊要有能力講故事,對電影要有熱情,新導演要有自己風格,唔好後悔,唔好聽人哋意見……」她不忘向杜琪峯笠高帽:「除咗杜Sir嘅意見之外。」杜琪峯則表示已想請舒淇出席此電影活動多年,今年終於成功求到她。

事後兩人接受訪問,舒淇表示杜琪峯太客氣,其實對方只是第一次找她,杜琪峯說:「因為知佢忙,今年我好彩咋!否則下一年都要追佢。(點解搵舒淇?)佢得過好多獎,對電影圈有貢獻,畀到年輕新導演有勇氣同動力。」

拍戲唔不一定為錢

問舒淇有否新導演找她合作?她笑說:「從來冇!反而新入行嗰陣就有,其實我幾鍾意拍導演第一次嘅戲,佢哋應該由有經驗嘅人帶住,演員就做好自己,唔好加重佢哋壓力,同埋增加新導演熱情。(冇新導演搵你係咪你太貴?)梗係唔係,我都係睇劇本。」杜琪峯亦撐她拍戲並不一定為錢。問舒淇有否興趣自己做導演?她即耍手擰頭,杜琪峯笑說:「做演員好地地,做乜做導演,辛苦工作,導演係厭惡性行業。」

想復工拍短片

近月舒淇因皮膚敏感問題而停工休息,問到何時復工?她坦言要過完暑假再看情況:「依家狀況比之前好好多,希望可以拍吓短片嘅。」提到舊愛黎明將做老竇,舒淇保持笑容說:「呢啲八卦嘢唔答啦。(真嘅?)真嘅唔係八卦咩?(覺唔覺意外?)都唔會,都係時候。(咁你都努力啲?)盡量我順其自然。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!