掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

被指第三度懷孕 昆凌挨實周杰倫晒恩愛 __,昆凌,周杰倫,

昆凌同老公周杰倫去咗澳洲度假。台灣天王周杰倫(周董)早前就喺澳洲悉尼舉辦完演唱會,身為廿四孝老公兼爸爸嘅周董就帶埋老婆昆凌同大女小周周(Hathway ...


昆凌同老公周杰倫去咗澳洲度假。


台灣天王周杰倫(周董)早前就喺澳洲悉尼舉辦完演唱會,身為廿四孝老公兼爸爸嘅周董就帶埋老婆昆凌同大女小周周(Hathway)留喺當地度假。連日嚟周董同昆凌都喺社交網甫出唔少度假嘅相,而其中一張昆凌着住條鬆身裙影同囡囡影嘅相,仲畀網民話佢第三度懷孕添!

周董今日喺社交網甫出同昆凌嘅合照,佢留言:「Basquiat everywhere!」相中見佢哋兩公婆身處喺運動場內睇運動會,而昆凌笑笑口咁挨落周董嘅膊頭,睇見都覺得好Sweet呀!另一邊廂,昆凌亦有甫出喺場內嘅短片,片中就見佢影住頒獎嘅過程,而且喺片中寫下「4*100M MEN'S RELAY」,睇嚟佢哋兩公婆都睇到興奮咁喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!