掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

【生完仲有腹肌】思琦自拍床照似少女﹕睡到自然醒,真好! __,思琦,

楊思琦日前帶埋囡囡穎穎上郵輪玩足6日,佢喺微博分享多張靚相,穿上吊帶長裙晒胸之餘,仲有露腰裝,大晒腹肌同美好身段。思琦喺床上自拍後留言﹕「睡到自然醒, ...


楊思琦日前帶埋囡囡穎穎上郵輪玩足6日,佢喺微博分享多張靚相,穿上吊帶長裙晒胸之餘,仲有露腰裝,大晒腹肌同美好身段。思琦喺床上自拍後留言﹕「睡到自然醒,真好!」假期好寫意。

思琦今日接受《蘋果》電話訪問時話:「之前都book過上郵輪玩,但撞啱有工作,最後得番媽咪同穎穎,反而今次係我第一次同穎穎郵輪,有好多啱小朋友嘅嘢玩,好開心。」問到點解影咁多靚相?佢話:「同行仲有女仔朋友同family,我原本都諗住放假唔化妝,但佢哋話難得船上咁靚,所以都趁機會影多啲相。而大部份都係自己影嘅,床上嗰啲都係,望海就係朋友幫手影。」

雖然已經係一女之母,但思琦身材真係好fit,仲見到有腹肌,佢哈哈笑話﹕「平時太辛勞啦,我得閒就踢吓腿,我係好容易有肌肉。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

思琦喺郵輪上好似影寫真咁,fit到爆。(微博圖片)
有腹肌之餘,亦大晒33C美好身段。


思琦同埋穎穎一齊上郵輪玩,真係好開心。
思琦話睡到自然醒。
思琦得閒就望吓海浪,可以放鬆一吓。




去到日本,仲有食唔停口。




思琦好似出寫真咁,喺郵輪上影咗好多靚相。



鍾意就快D Share啦!