網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

張兆輝學識歎靚酒:以前啤酒當水飲 __,張兆輝,

張兆輝話依家會慢慢飲。藝人張兆輝出席活動。受訪時,問到佢平時酒量如何?佢話一般一般:「依家飲酒唔同以前,依家係慢慢品嘗。以前冇能力,啤酒當水飲,依家有 ...


張兆輝話依家會慢慢飲。


藝人張兆輝出席活動。受訪時,問到佢平時酒量如何?佢話一般一般:「依家飲酒唔同以前,依家係慢慢品嘗。以前冇能力,啤酒當水飲,依家有要求,會同朋友歎靚酒,慢慢飲,一邊飲一邊坐低食嘢。」

問到會唔會好易醉?張兆輝話:「平時如果畀人隊15分鐘就醉啦,但我醉就會瞓覺。(你同曾志偉咪好似?)唔同,我唔使人抬,我係可以安穩咁返到屋企,唔會入錯門口,但入到屋企就好放鬆,試過喺地下瞓着,第二朝發現點解咁痛。 」近來簽約成為邵氏藝人嘅張兆輝,話依家都計劃緊拍網劇,但要時間配合,因為要陪即將去外國讀書嘅女兒:「時間上要大家配合,如果暑假拍我驚配合唔到,因為要陪個女開學。」

張兆輝又話早前因拍邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》搞到左腳韌帶受傷,所以之前做唔到運動踢唔波:「醫生話休息三個月,唔可以跑只可以散步,不過依家都好番8成,所以有落場郁吓,出吓汗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!