掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

單身關之琳嚇怕追求者:普通人見到我都會驚 __,關之琳,

之之話有留意嘉玲之前舉行嘅時裝騷,但冇同對方交流心得。女星關之琳(之之)出席MOISELLE概念店開幕禮活動,問到單身嘅之之咁忙係咪好難搵到另一半?佢 ...


之之話有留意嘉玲之前舉行嘅時裝騷,但冇同對方交流心得。


女星關之琳(之之)出席MOISELLE概念店開幕禮活動,問到單身嘅之之咁忙係咪好難搵到另一半?佢笑言:「係囉,所以我發緊吽哣,埋頭苦幹工作中,去街都冇用。(放假去旅行?)仲大鑊啦,好淒涼!」之之又表示唔介意異地戀,但未試過喺外地有艷遇:「陳柏熹會幫手睇,但我冇緣分囉,可能我個市場太細。(太出名嚇親追求者?)都會嚇親人,普通人見到我都會驚,好似有幅牆喺度。(考慮吓圈外人?)望到一眼未有印象已經走咗。」

講到劉嘉玲早前舉行個人品牌嘅時裝騷,之之表示有留意,但冇同對方交流心得:「我同陳柏熹交流多啲,因為佢係我嘅拍檔,設計方面都要佢幫手,因為我唔係好熟悉,好多細節方面要再學。(兩個品牌嘅風格似唔似?)唔知,我諗應該唔似。」之之又透露希望三年後擁有個人品牌,因為現階段想更熟悉設計方面,更有信心才創立品牌。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!