網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

網劇勁收得 吳卓羲話冇分紅 __,吳卓羲,

吳卓羲話下次識做!藝人吳卓羲(Ron)與楊怡到中環出席活動,講到由Ron主演的邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》在網上反應不錯,Ron笑言自己亦有追睇:「我自 ...


吳卓羲話下次識做!


藝人吳卓羲(Ron)與楊怡到中環出席活動,講到由Ron主演的邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》在網上反應不錯,Ron笑言自己亦有追睇:「我自己睇咗12集,係好好睇嘅,因為係由電影導演去拍,工作人員亦有好多係電影人,所以係一個好好嘅製作。」而阿怡亦表示有支持Ron的演出:「不過我就唔係集集都睇到,成個演出都好有電影感,加上我鍾意睇啲打打殺殺嘅!(興趣咁男仔頭?)係㗎,冇所謂(諗過做打女?)我唔得㗎!我好渣!好易扭親,我睇就ok嘅!」

講到有網民整理出Ron演過的作品,發現他原來演過一系列不同的警察角色,Ron笑言:「我冇留意,但我都有問過樂小姐(樂易玲)想睇番自己以前嘅演出,不過佢就拒絕咗,叫我上平台睇番,因為需要點擊。(《飛虎》好高點擊?)前幾日睇好似到七億,成績都滿意嘅!(有分紅?)冇喎,你咁問我下次識做!(再開飛虎?)都有提過,始終係一個咁好嘅劇本,不過我最近都要準備電影先。(又演警察?)今次唔使喇!今次演愛情片。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!