網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

暖男仔仔呵阿妹 何嘉莉冧爆晒兄妹情 __,何嘉莉,

係值得大晒特晒嘅~~已有一子嘅藝人何嘉莉(Lillian)上年誕下千金Zoe,成功湊夠個「好」字。雖然囝囝仲係好細個,但已經識得愛錫妹妹,仲會幫手照顧 ...


係值得大晒特晒嘅~~


已有一子嘅藝人何嘉莉(Lillian)上年誕下千金Zoe,成功湊夠個「好」字。雖然囝囝仲係好細個,但已經識得愛錫妹妹,仲會幫手照顧妹妹添,果然係好哥哥!Lillian呢日喺社交網晒出兩兄妹嘅溫馨相,見佢囝囝好肉緊攬實Zoe,又畀佢捉住手臂,原來係想保護妹妹,等坐喺梳化上嘅妹妹唔會跌低,相當細心,Lillian見狀亦代囡囡冧爆留言:「哥哥!好驚呀!你要保護我呀!」

另外,Lillian亦上載咗一張型格街拍照,佢表示帶咗一對仔女去日本玩,仲話旅程好攰但值得,寫道:「其實帶小朋友去旅行真的非常累,早上6點多起床開始,趕趕鬧鬧跑跑食食,照顧東照顧西的,休息時間真的比在香港少得多。但我還是覺得享受的,因為我知道這樣的日子沒有多少年,孩子長大以後,想他們黏着自己就更難了。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!