網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

龍小菌唔想同前度做朋友:傷害遠超過愛 __,龍小菌,

帶菌者最近就出咗新歌。歌手龍小菌的樂隊帶菌者,繼《硬仗》之後持續創作,2017年整年無休地創作了十多隻作品,在網絡上推出了《有病》及《繼續追》,而今年 ...


帶菌者最近就出咗新歌。


歌手龍小菌的樂隊帶菌者,繼《硬仗》之後持續創作,2017年整年無休地創作了十多隻作品,在網絡上推出了《有病》及《繼續追》,而今年推出首支愛情作品《去吧》。

談及《去吧》MV的拍攝過程,小菌話:「因為香港景有好多都睇慣睇熟,為咗令大家有啲新鮮感,我哋衝出香港拍攝,特地走訪外地,為咗令呢個地方唔好咁多人去,我哋稱它為隱世秘境。」只肯說該地方日日都放煙花,十分貼切其歌曲意境,又指拍攝過程好順利:「我哋拍完兩日,個煙花裝置就壞咗兩個星期,我哋真係好彩。」

今次的MV與年輕導演司徒穎賢合作,帶菌者大讚他在影像中的光影及色彩運用出色,不少人看過MV後大讚很有日本感覺,令他們很滿意。之後與小菌說到愛情觀,問她跟前度能否做朋友?她說初時以為可以,覺得:「本來我想可以做番朋友,因為始終大家深愛過對方。愛情係來自你對佢有幾深厚嘅愛,如果分咗手,愛係仍然存在。但係目前我發覺對方畀我嘅傷害係遠超過呢一份愛,愛得愈深傷得愈深。當我想同佢做朋友,保持交往,但發現換番嚟係傷害。」不過她又覺得隨着時間,傷害和愛也會沖淡,所以她不確定可不可以和前度做回朋友,最終要看那一刻心情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!