網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

着喱士內衣都保守!麥明詩自爆對住男友… __,內衣,麥明詩,底衫褲,

麥明詩大談「誘惑」技巧,睇嚟好有心得啵!藝人麥明詩身穿黑色喱士內衣出席內衣活動,她稱性感打扮是為了場合需要,而且也喜歡內衣外穿的概念,她表示:「之前台 ...


麥明詩大談「誘惑」技巧,睇嚟好有心得啵!


藝人麥明詩身穿黑色喱士內衣出席內衣活動,她稱性感打扮是為了場合需要,而且也喜歡內衣外穿的概念,她表示:「之前台慶都試過着內衣上陣,平時就睇情況,如果係夏天同戶外活動都會咁着。其實今日都收斂咗,冇另外加墊,因為個bra本身嘅承托力都唔差,我想自然啲,唔想咁賣弄。(好滿意自己身材?)都接受咗,唔一定要好玲瓏浮凸,依家都興骨感美。」她又指為了今次活動,這幾天都盡量減少鹽分的吸收及食得清淡,以避免水腫。

大談誘惑技巧

問到在男友面前是否也如此性感?麥明詩反問:「咁着會唔會保守咗啲呀?可以着得再私密啲。(點私密?)少布唔一定係好私密,有時着得多都幾過癮。」麥明詩又稱在節目《#後生仔傾吓偈》之中也講過誘惑的主題,她認為有些遐想空間可達到更好效果:「將啲嘢拎晒出嚟,反而未必吸引到人,因為人冇完美,要隱惡揚善,認清楚自己嘅魅力。」

否認與林作復合

另外,麥明詩再次否認與林作復合,她坦言不會因為其他人眼光而避忌,又指跟不少前度再見亦是朋友,對於林作指擔心「銷路」找不到女友,她笑言:「我都有呢個擔心,因為我做藝人,好多人未必適合,有時食個飯都要畀人影相,唔係個個人都想畀人注意,所以要搵到個理解同了解嘅人。(林作好適合?)我想攞多啲人生經驗先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!