掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

囡囡一歲生日 吳若希夫婦勁感觸 __,吳若希,

係愛呀!歌手吳若希(Jinny)囡囡「淼淼」一歲生日,Jinny帶埋囡囡同老公去樂園遊玩番夠本!玩完一日,Jinny喺ig再晒同囡囡影嘅相,但啲相就用 ...


係愛呀!


歌手吳若希(Jinny)囡囡「淼淼」一歲生日,Jinny帶埋囡囡同老公去樂園遊玩番夠本!玩完一日,Jinny喺ig再晒同囡囡影嘅相,但啲相就用特遮住,佢勁冧豬咁抱住囡囡,啲母愛滲晒出嚟,佢留言:「好久沒有這麼重視一個日子,一個多月前就和全家人安排了這幾天的行程,不是什(甚)麼紀念日、不是什(甚)麼頒獎禮,而是我女兒的第一個生日!」原來今次行程係一個月前就準備喇!

而Jinny老公Alex都有晒相,佢留言:「1歲後的第1天。這一年你過得開心和幸福嗎?爸爸媽媽很愛你,我們都會給你最好的照顧,最好的關心。1年前你這個時候還需要爸爸媽媽抱著着你。1年後你已經要拖著(着)爸爸媽媽的手自己行。下1年你會進步到什(甚)麼情況?不論你變成怎樣,你(Giselle)一直都是爸爸媽媽的心肝寶貝。Happy birthday my princess!」Alex都好期待見到囡囡嘅成長呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!