掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

陳婉衡比堅尼晒靚Body 羅苡之出「股惑」 __,陳婉衡,

天氣熱,大家就有福喇!近期嘅天氣又開始轉熱,一班擁有最強body嘅女星都蜂擁而至,巴打們有福啦!一嚟就有無綫36E咪神陳婉衡(Alycia),呢日佢就 ...


天氣熱,大家就有福喇!近期嘅天氣又開始轉熱,一班擁有最強body嘅女星都蜂擁而至,巴打們有福一嚟就有無綫36E咪神陳婉衡(Alycia),呢日佢就 ...


天氣熱,大家就有福喇!


近期嘅天氣又開始轉熱,一班擁有最強body嘅女星都蜂擁而至,巴打們有福一嚟就有無綫36E咪神陳婉衡(Alycia),呢日佢就喺社交網晒出一張水着相,並留言:「what’s your plan for tonight?(大家今晚有咩計劃呀?)」相中嘅Alycia以一套黑色泳裝上陣,雖然只係影到側面,不過佢嘅「胸器」都依舊煞食,再加埋佢嘅纖腰就更加冇得頂唔少網民都睇完都話唔夠喉,仲紛紛跪求正面照,唔知Alycia會唔會滿足一班巴打嘅訴求呢?

另一邊廂,藝人陳志健嘅太太羅苡之(Tisha)亦都唔輸蝕,近日佢就去咗泰國度假。去得一個充滿陽光嘅地方,晒吓水着都已經係基本嘅套餐!相中見Tisha瞓咗喺一張菠蘿造型嘅水床上面曬太陽,晒出白滑美背之餘,仲騷長腿兼出「股惑」,真係冇得輸囉!!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!