網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

謝東閔封金剛做狄維莊遜 網民唔Buy __,謝東閔,金剛,

小編都唔buy呀!藝人謝東閔(Brian)最近同金剛、小儀等喺上海拍攝全新飲食節目,佢幾個連日嚟寓工作於娛樂,呢日Brian就上載兩張同金剛嘅合照,相 ...


小編都唔buy呀!


藝人謝東閔(Brian)最近同金剛、小儀等喺上海拍攝全新飲食節目,佢幾個連日嚟寓工作於娛樂,呢日Brian就上載兩張同金剛嘅合照,相中金剛個樣chok到不得了,而Brian就用手指指住佢,留言話:「一直都知道the rock在上海,真想不到能在上海看見他本人,真的好開心能夠跟你合照,但rocky 你最近是不是變瘦了?」the rock正正係荷里活大隻男星狄維莊遜(Dwayne Johnson)嘅暱稱,網民就似乎唔多buy Brian嘅講法,留言話金剛都係似番金剛多啲!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!