網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

C1:陳柏宇「棄養」風波失控 __,陳柏宇,

要B唔要狗?陳柏宇嬲爆老婆!即將做爸爸的歌手陳柏宇,前日透露屋企兩頭愛犬因為打交問題未解決,最壞打算或要將狗狗交朋友照顧,惟言論一出,迅即惹來「棄養」 ...


要B唔要狗?陳柏宇嬲爆老婆!


即將做爸爸的歌手陳柏宇,前日透露屋企兩頭愛犬因為打交問題未解決,最壞打算或要將狗狗交朋友照顧,惟言論一出,迅即惹來「棄養」的公關災難,遭受網民插爆要B唔要狗外,又與至愛老婆符曉薇鬧意見,有感連老婆也對自己誤解,令向來愛狗如命的他大受打擊!

事緣陳柏宇(Jason)前日自爆家中的鬆獅狗(vv)和老虎狗(Bessie),近月疑為爭新屋地盤而打交,由於太太符曉薇(Leanne)剛宣布懷孕,頓時令準爸爸束手無策,一邊廂愛狗如命,另邊廂擔心愛犬打架不受控制,故才說出最壞打算可能要將狗狗送朋友家暫住。

搵訓練員幫拖

昨日Jason出席活動,提到「棄養」即一臉嚴肅,他表示看到網上好多愛狗之人批評,認為有理性的討論最重要:「棄養依然都係最壞打算,如果最後解決唔到,就焗住一定要行,當然我依家有搵相熟Trainer(訓練員)去教我點樣控制呢件事,唔好惡化,同埋又會改變餵飼方法。」

不過,Jason坦言最嬲是太太誤會他:「我瞓唔着覺,瞞住老婆諗方法,諗呢個最壞打算我仲心痛,隻狗都養咗10年,最心痛係老婆唔識得企喺我嘅角度去諗呢件事,為咗屋企先咁諗、咁打算。」續說:「如果唔控制愛犬會傷害到BB,屆時BB受傷、愛犬又有機會人道毁滅,要理性去想。(網民比喻呢件事為『公關災難』?)我覺得冇嘢係唔應該講,永遠係一個理性嘅討論,如果要包裝先講,就唔係我。」問到Leanne現時明白他用心嗎?他指昨日出門口,太太對他又錫又氹和好如初,但他卻會繼續扮嬲,笑言難得有機會嬲,希望嬲耐一點。

Leanne事後受訪時解釋激嬲老公原因,只因好心提醒一句:「你講嘢小心啲。」誰知講者無心,但Jason聽者有意而「嬲嬲豬」,但強調夫妻已和好:「棄養呢件事根本唔會發生喺我哋身上,時間可以證明一切,我哋兩個真係好錫兩隻狗,如果BB同狗狗揀,我一定揀啲狗,同埋啲狗唔會傷害我,亦都唔會傷害到BB,我諗畀訓練員訓練吓或者住耐啲,啲狗嘅情況應會有改善。」

一定接回狗狗

她又在社交網發文重申:「我哋係唔會唔要任何一隻動物;第二,啲人話我哋教得唔好,如果成日上嚟我屋企嘅朋友都知,vv同Bessie以前唔係咁,係搬咗嚟新屋呢幾個月先打到咁;第三,我哋冇驚過佢傷害BB,因為一個喺地下,一個喺BB床,唔通佢識飛上嚟咬BB?我哋係驚佢哋打傷。」並提到前幾日vv差點咬中Bessie眼球,幸只傷了眉頭,算是不幸中之大幸,認為老虎狗與鬆獅狗打起來甚激烈,身為主人出於愛錫才想盡辦法。又強調交狗給朋友照顧,會經過深思熟慮,會揀與Bessie關係密切的人,且等幾個月BB安定後便將狗接回,她又爆老公最愛Bessie,曾見牠老態而爆喊。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!