網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

苦練Catwalk得咗!「薯仔」陳偉琪變身Model __,陳偉琪,

陳偉琪話佢細個係一個男仔頭嘅「薯仔」。藝人陳偉琪(Vicky)出席化妝品牌活動,她表示平時化妝只需很短時間,會在駕駛前往開工時,運用停燈時間化妝。她坦 ...


陳偉琪話佢細個係一個男仔頭嘅「薯仔」。


藝人陳偉琪(Vicky)出席化妝品牌活動,她表示平時化妝只需很短時間,會在駕駛前往開工時,運用停燈時間化妝。她坦言小時候是一個「薯仔」,加上男仔頭性格,完全不懂打扮,直至參選華姐時才意識到要整頭化妝:「都係嗰時先學,同埋當時有Catwalk環節,老師成日話我行路成個男人咁,之後我唔甘心,好努力去練。」她表示當時不停上網參考名模步姿,最終獲得最佳模特兒:「成日同我媽講,我又肥又矮,呢個係努力得嚟成果。(點解嗰時會選美?)我髮型師有贊助比賽,叫我試,當第時做咗長輩可以同啲孫有啲嘢講,生命中有啲特別色彩。」

談及夏天未到已經在社交網甫泳衣相派福利,Vicky說:「我都係去過一次,唔係專登,我係好享受喺陽光下。(之後陸續有嚟?)希望」她表示普遍香港人都喜歡白皮膚,而自己卻偏愛曬黑,想營造另一種造型。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!