掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

堅持出實體唱碟 胡琳發現CD機買少見少 __,胡琳,

胡琳堅持出實體碟,又感謝仲有fans肯畀錢買碟。歌手胡琳為新碟到電台宣傳,胡琳表示今次新碟收錄11首作品,當中有兩首是年多前作品。講到現在很少歌手推出 ...


胡琳堅持出實體碟,又感謝仲有fans肯畀錢買碟。


歌手胡琳為新碟到電台宣傳,胡琳表示今次新碟收錄11首作品,當中有兩首是年多前作品。講到現在很少歌手推出實體碟?胡琳謂:「真係愈嚟愈少。(係咪你堅持要出?)咁都要唱片公司support,好感謝仲有fans肯畀錢買碟,因為依家可以有唔同嘅渠道聽到音樂,但自己深信將來就算人類進化成半人半機械人,大家都一樣需要音樂。」胡琳表示最驚訝是很多人屋企已沒有CD機。

至於胡琳原來已推出了16張碟,她說:「係好幸運嘅可以出到咁多實體碟 入面有3、4張演唱會live。」現正為5月的演唱會做準備的她,稍後會飛到紐約與樂手綵排,到5月9位樂手才飛來香港。問到費用是否所費不菲?胡琳坦言:「都係呀,所以變相都令演唱會票價唔能夠太平,都要多謝各位支持。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!