網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

【兩年抱兩】Celia K.再陀B 腸胃炎瘦十磅 __,Celia K.,郭穎兒,

【兩年抱兩】CeliaK.再陀B腸胃炎瘦十磅曾參演電影《一路向西》的o靚模郭穎兒(CeliaK.)16年與圈外男友李冠鋒結婚並在上年誕下一女,囡囡才1 ...


  • 【兩年抱兩】Celia K.再陀B 腸胃炎瘦十磅


  • 曾參演電影《一路向西》的 o靚模郭穎兒(Celia K.)16年與圈外男友李冠鋒結婚並在上年誕下一女,囡囡才1歲生日。未幾Celia喺Instagram貼出一張肚凸凸相片兼順道宣佈又有咗。

    Celia K.回覆傳媒話今次是意外有咗,六都冇想過咁快,預產期是9月。Celia指今次懷孕十分辛苦,孕吐嚴重,早前更患腸胃炎,瘦了十磅。

    --------------------

    立即按此連結Download: https://goo.gl/NVySCK


    鍾意就快D Share啦!