掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

危險!余文樂chok 住拍片 單手揸車違法 __,余文樂,

一向愛車如命嘅余文樂,成日喺ig曬車相。13年,樂仔就試過唔小心,上載咗一張抱住B揸車相,即刻比網友炮轟,話佢觸犯法例。事後樂仔恐惹官非,拿拿臨del ...




一向愛車如命嘅余文樂,成日喺ig 曬車相。13年,樂仔就試過唔小心,上載咗一張抱住B揸車相,即刻比網友炮轟,話佢觸犯法例。事後樂仔恐惹官非,拿拿臨delete 相片。

事隔五年樂仔又再犯禁,今日喺ig 上載短片。片段中樂仔正在揸車,但從鏡中倒影,清晰見到佢單手揸住軚盤,一手拎住電話拍片。跟據香港交通法例,無論駕駛自動波或棍波,行車時一定要雙手緊握軚盤,否則就有可能觸犯不小心駕駛罪。另外,在行車時以手持方式使用流動電話,即屬違法。

所以《壹仔》奉勸樂仔,下次都係停低車先用電話,尤其老婆而家有大有細,小心駕駛呀!



鍾意就快D Share啦!