掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

搖滾加交響樂!太極重新演繹《Crystal》 __,Crystal,太極,張紋嘉,

期待!太極樂隊成員鄧建明(JoeyTang)日前接受電台節目的電話訪問,講到太極樂隊即將於4月13及14日於紅館舉行的《太極交響狂熱演唱會》,Joey ...


期待!


太極樂隊成員鄧建明(Joey Tang)日前接受電台節目的電話訪問,講到太極樂隊即將於4月13及14日於紅館舉行的《太極交響狂熱演唱會》,Joey透露樂隊的排練已經完成,最後一步將與六十人的管弦樂團作最後綵排。

主持人問到會否配合管弘樂團作古典風格的演出,Joey笑言:「我哋盡量都係揀啲Rock感覺嘅歌,同埋會唱一啲大家十幾年冇聽過嘅歌,首《Crystal》呢就仲犀利,因為當年係同周啓生一齊作,本身已經係有一啲弦樂部分,今次佢親自打來:『我送一份重新編寫過嘅《Crystal》嘅樂譜畀你!』直情好似係交本秘笈畀管弘樂團咁,本身嗰份都已經夠晒複雜喇,但係佢話大家未必聽得出首歌嘅隱藏意義,所以要送一份更好嘅畀我哋,真係好感動。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!