掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

【嫩妻伸脷扮cute】鄭敬基中佬的浪漫 受落sweet冧爆 __,鄭敬基,

要數娛樂圈「打不死」,鄭敬基肯定其中一個,想當年一首「酒杯敲鋼琴」全城熱爆!之後阿Joe消失咗一段長時間。較啱近年興集體回憶,一班八、九十年代歌手輪流 ...




要數娛樂圈「打不死」,鄭敬基肯定其中一個,想當年一首「酒杯敲鋼琴」全城熱爆!

之後阿Joe 消失咗一段長時間。較啱近年興集體回憶,一班八、九十年代歌手輪流甫頭,鄭敬基又返黎喇!除咗亮相下《流行經典五十年》,阿Joe keep 住有劇拍做配角,好似近排播出嘅《棟仁的時光》,又見到佢出現喇!

事業回春,阿Joe 前年仲做埋老襯,娶咗細佢足足十九年嘅Angie,驟眼睇真後做得佢個女架! 不過年齡完全冇阻礙兩公婆溝通,呢日見佢地喺銅鑼灣拍拖放狗,睇佢地繞到實一實,Angie 仲傾到伸曬脷⋯⋯幾cute 呀!

Angie負責拖住狗仔行,阿joe 就凖備定紙巾,隨時幫手「執金」。兩公婆行下又停低傾下計,不知幾sweet !估唔到五十有四嘅中佬都仲咁浪漫。



鍾意就快D Share啦!