網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

許廷鏗胡鴻鈞爭住做欣宜個唱Dancer __,廷鏗,欣宜,胡鴻鈞,許廷鏗,

乜咁有心吖~~歌手鄭欣宜(Joyce)即將舉行首個紅館演唱會,進入倒數階段嘅佢正積極練舞作最後衝刺。身為佢好友嘅許廷鏗及胡鴻鈞,呢日就以「情侶檔」現身 ...


乜咁有心吖~~


歌手鄭欣宜(Joyce)即將舉行首個紅館演唱會,進入倒數階段嘅佢正積極練舞作最後衝刺。身為佢好友嘅許廷鏗及胡鴻鈞,呢日就以「情侶檔」現身撐場,仲講笑話要應徵做Joyce嘅dancer。

Joyce喺社交網晒出合照,全黑打扮嘅三人chok住擺甫士,真係十足十專業嘅dancer!Joyce仲留言話佢個show所有dancer都要有一排朱古力嘅腹肌,所以兩位好朋友唔合格。而胡鴻鈞亦有和應老友,佢留言:「雖然今次做唔到你演唱會dancer,但唔代表我會就咁放棄,到時我會係台下同你哋battle,睇住嚟!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!