掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

Eason漏咗介紹「熨斗人」認衰 __,Eason,陳奕迅,

Eason同幾位超英及導演合照,表情趣怪。
Eason漏咗介紹「熨斗人」認衰天王陳奕迅(Eason)、天后容祖兒(Joey)、內地歌手張杰、張靚穎及台灣歌手炎亞綸等,昨日擔任《英雄不凡.漫威電影 ...


Eason漏咗介紹「熨斗人」認衰

天王陳奕迅(Eason)、天后容祖兒(Joey)、內地歌手張杰、張靚穎及台灣歌手炎亞綸等,昨日擔任《英雄不凡.漫威電影十周年慶典》演唱會嘉賓,Eason台上與羅拔唐尼、麥克韋化奴及Tom Holland等握手,與眾超英吹水後獻唱《Let It Out》。表演結束後,Eason在微博留言,向「港版羅拔唐尼」、唱作人郭偉亮「自首」,笑言:「郭兄弟,唔好意思,今日冇機會介紹『熨斗人』畀『鋼鐵俠』認識,係我失職,但係睇怕第二時都冇乜機會(口架)嘞……可惜、可惜。」

Eason同幾位超英及導演合照,表情趣怪。
Eason同幾位超英及導演合照,表情趣怪。

至於祖兒在台上考起麥克,她以普通話問對方會用甚麼形容詞代表各演員,麥克花了數十秒思考才回答:「卓越。」至於之前傳婚變的張靚穎心情靚爆兼露腿示人,獻唱三首歌獲觀眾拍手讚好。






鍾意就快D Share啦!