掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

【__出宇宙】復仇者上海開音樂會?羅拔唐尼要靠邊站 Eason企中間! __,Eason,陳奕迅,

Marvel電影《復仇者聯盟:無限之戰》噚日(19號)到上海站宣傳,同行有羅素兄弟:JoeRusso同AnthonyRusso,仲有羅拔唐尼(Robe ...


Marvel電影《復仇者聯盟:無限之戰》噚日(19號)到上海站宣傳,同行有羅素兄弟:Joe Russo同Anthony Russo,仲有羅拔唐尼(Robert Downey Jr.)、「邪神洛基」湯赫度斯頓(Tom Hiddleston)、蜘蛛俠英國男星Tom Holland、變形俠醫Mark Ruffalo。本來雷神基斯漢斯禾夫(Chris Hemsworth)都話嚟,但臨時甩底……

噚晚雷神冇嚟,錯過咗呢個精采場面。

一上微博,就見到上海迪士尼嘅大合照,奇在企中間嘅,唔係RDJ,唔係蜘蛛俠,唔係Loki,而係Eason!有啲角度仲影到RDJ有啲啲黑面……

點解唔係RDJ?Tom Holland企得仲中間過佢……網民紛紛問:主創人員來內地宣傳電影,卻全部被安排站在邊上?電影主創人員得不到應得的待遇。

有趣的是也有持相反意見者稱:「漫威他們不是超級英雄,他們並沒有拯救過地球,他們並不是神,醒醒,他們也只是演員,就是拍的電影特效和劇情牛逼一些,大家都是演員,甚麼C位不C位的(即中間位),左邊中國演員,右邊漫威演員這樣排隊就不對了?」

噚晚呢個Marvel十周年慶典,除咗有Avengers外,請來不少歌手,包括Eason、容祖兒、張靚穎、張杰、炎亞綸等等,Eason打頭陣。

點解Marvel十周年慶典,會請一班歌手上台?有網民稱:「甚麼都不是,完全因為商業而搞這樣的活動,除了吸引眼球之外,不知道意義何在。」想像下RDJ喺台下聽Eason唱廣東歌《Let It Out》,感覺是……好魔幻。

更魔幻的事尚在後頭。

歌手上台前,主持人對RDJ說:Would you mind step aside?(你介唔介意企埋一邊?)結果,眾歌手陸續上台,Marvel一班主角企晒台邊鼓掌。

當靠邊站嘅Marvel主角同羅素兄弟落台後,Eason喺台上話:「他們叫甚麼人?超人嗎?」呢晚主場係Marvel而唔係DC喎!即有人「更正」話係復仇者聯盟啦,Eason就答:「超級英雄,Whatever。」不少MCU fans都對Eason這種「幽默」不敢恭維:「你以為他們是什麼人?我真的真的真的很生氣,許願我愛的演員們永遠別再來中國宣傳!」是夜大會這個安排,似乎尚有改進空間。

但Eason似乎覺得這種幽默沒多大問題,佢仲喺ig share今日同RDJ握手嘅場面,@「港版Iron Man」郭偉亮,寫道:'My apologies truly, bro! Didn't get the chance to introduce my great friend Ironing Man to the real Ironman today......but I did share your music/composition with the crowd, please forgive me.'


鍾意就快D Share啦!