網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

感情陷入崩潰!郭偉亮逢場作戲玩出火 __,郭偉亮,Eric Kwok,

Eric(左圖右)上節目分享人生中最崩潰嘅時刻。由梁梓禧主持的奇妙電視節目《是敢的》,請來一眾嘉賓藝人分享處於艱難日子的心路歷程,新一集有著名音樂人郭 ...


Eric(左圖右)上節目分享人生中最崩潰嘅時刻。


由梁梓禧主持的奇妙電視節目《是敢的》,請來一眾嘉賓藝人分享處於艱難日子的心路歷程,新一集有著名音樂人郭偉亮(Eric)做嘉賓,與觀眾分享他人生中最崩潰的時刻,以及他如何走出困局,創作出一段又一段動人旋律。

細個好反叛

Eric曾創作不少大熱歌曲,他生於富裕家庭,但小時候原來無心向學,為隱瞞成績更經常偽冒母親簽名:「我講好多大話,所有唔正當嘅嘢都做晒,媽媽好嚴、體罰好勁,但佢愈打我就愈變本加厲。」好景不常,郭偉亮父親因惹上賭債,一家移民美國,從零開始。回到香港後,他一心希望於音樂界及演藝界發展,他笑說:「我當時都有申請加入藝員班,但冇收到回音,如果我係女仔,肯定去選美。」

同兩年戒「機癮」

2004年,Eric曾經沉迷網上遊戲而忽略了身邊的人和事,影響生活:「我通常一年作廿幾三十隻歌,但有一年只係作咗七隻。」最後他足足花了兩年時間才完全戒掉「機癮」。講到與太太葉佩雯一見鍾情,拍拖至今將近18年,令旁人羨慕,但他坦言兩人結婚前,曾因一次逢場作戲,令兩人陷入崩潰狀態:「我一次過將儲嚟嘅天真無邪、信任破壞,得嚟嘅係報應,之後佢開始報復,仲同對方擦出真感情。」幸好最後二人選擇重新開始,牽手走出困局。近年Eric向戲劇發展,於多部戲劇中客串演出,他提到最近被導演稱讚,喜極而泣:「好耐冇喊、開心到喊!終於被認同係演員!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!