掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

【不斷更新】欣宜開騷即跳唱連串快歌 秋官畀女fans集郵 __,秋官,欣宜,鄭少秋,

欣宜嘅《BreakALeg演唱會》今晚就喺紅磡香港體育館舉行,李琳琳、鄭世豪夫婦、鄧光榮太太同囡囡、王祖藍同李亞男、梁靖琪、湯盈盈帶同女兒、鍾麗淇、關 ...


欣宜嘅《Break A Leg演唱會》今晚就喺紅磡香港體育館舉行,李琳琳、鄭世豪夫婦、鄧光榮太太同囡囡、 王祖藍同李亞男、梁靖琪、湯盈盈帶同女兒、鍾麗淇、關心妍夫婦、秋官坐中間第四行靚位置,仲有好多女士搵秋官集郵,要保安出動維持秩序,仲有蔡一智、另岑麗香、麥美恩、 王君馨、鍾舒漫、王梓軒、許廷鏗、胡鴻鈞等捧場。

2300:欣宜成個演唱會完結,而今晚欣宜唱咗好多唔係佢自己嘅歌。

2222:唱到《I will survive》前,先有一名赤膊男跳空中鋼管舞暖場,後欣宜以夏日花裙夥拍8位赤膊肌肉男演繹,接住唱埋《燒》、《光明會》。之後欣宜多謝八位sexy dancer ,仲笑言順便俾我抽下水先,仲冇蝕底咁摸男舞伴心口,之後欣宜話:「有首歌原本想唱,但我選擇讀出來,『結果我共你仍然逃不過被圍攻被捨棄』,我成日被人批評,冇放棄自己,由負分變零分,再一分一分加上去,深信只要堅持努力,總有一日會合格,希望大家睇完今晚演唱會,俾一個公道分數我。好多謝我家人黃偉文先生,女神后冠係你俾我。」之後欣宜就唱出《女神》。

2148:欣宜介紹謝安琪出場前,勁讚男人樣、爆肌、幽默、顧家好重要,就tag謝安琪現身,兩女喺台上擁吻,欣宜問:「點解我一打電話俾你就應承來?」謝安琪話:「要喺台上同你講我欣賞你好耐,平時人睇到你幾努力幾辛苦,幾多笑聲,我睇你唔止係咁,無論你喊到點,你嘅人生幾時都係美麗,加油。」Supper Moment另一嘉賓,同欣宜合唱。

2138:唱到《爛泥》嗰時,欣宜換咗第三套黑色長裙,下身係透視,上身低胸,之後欣宜話:「Wow!著透視裝呀我,hello大家好, 首先鄭重感謝你哋,我o依家心情以為會好緊張,查實好興奮,因為你哋反應太好,我好cheap,你哋反應愈大我唱得愈好。會用盡100%努力做到最好。相信只有夢想堅持可成真,我紅館夢想成真咗,o依計劃第二個夢想,搵返個dream guy,結婚生仔。」

講到許志安係我心目中好sexy男人,迷人小眼晴,時有時冇大舊腹肌,沙沙地聲線好吸引。下一個仲嗒糖,樣壞壞地,男人不壞女人不愛。



2030:演唱會開騷,欣宜戴住一頂羽毛帽、金色長頭髮、十字架連身上衣、高筒黑boot到大腿,對鞋有少少踭,演出連串快歌,邊跳邊唱,都算靈活。唱《煞科》嗰時自摸身體又同男舞蹈員跳辣身舞,又拗腰,男舞蹈員喺欣宜褲啷穿過,舞步誘惑。接住快歌時高呼everybody make more noise 又叫come on get up,好高漲,見欣宜跳得火熱,身水身汗,唱《大熱》撫摸男dancer時趷籮露出打底褲。唱《你瘦夠了嗎》時又踎底身擘腿,再做出招牌動作,好似凌空一字馬,腿擘開放到近頭位置,佢之前有擔心腳傷做唔到呢個動作,頭先好自如。



(攝影:仇志德) 鄭世豪夫婦

王祖藍同李亞男



秋官有好多女fans集郵



欣宜戴住一頂羽毛帽、金色長頭髮、十字架連身上衣







唱到《爛泥》嗰時,欣宜換咗第三套黑色長裙,下身係透視,上身低胸

鍾意就快D Share啦!