掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

唔做文青 洪卓立做諧星吸Fans __,洪卓立,

唔做文青洪卓立做諧星吸Fans鍾欣潼、賀軍翔、洪卓立主演嘅偶像劇《動物系戀人啊》早排正式播出,洪卓立更係劇中扮演賀軍翔的好兄弟。一向做開文青型靚仔嘅洪 ...


  • 唔做文青 洪卓立做諧星吸Fans


  • 鍾欣潼、賀軍翔、洪卓立主演嘅偶像劇《動物系戀人啊》早排正式播出,洪卓立更係劇中扮演賀軍翔的好兄弟。一向做開文青型靚仔嘅洪卓立喺劇中做萬人迷,不過就搞笑嗰隻,估唔到佢唔做文青做搞笑能手都一樣掂。有網民仲話:「每次見到洪卓立就忍唔住笑」。

    洪卓立之前亦都有拍過台劇,早在2009年佢拍過台劇《王子看見二公主》,今次製作班底同當時的幾乎一樣令佢非常開心。不過佢都話好耐都無試過拍一套全講國語嘅劇集,所以都好緊張,開拍前同拍攝期間都喺度苦練國語。套劇係大陸同台灣網上播幫佢吸引到唔少Fans,而家社交平台嘅fans數目仲升到「巴巴聲」添。

    鍾意就快D Share啦!