網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

【千港女反奶奶】新抱FB召集千名港女 呻爆同住奶奶好惡頂 __,港女,

一名去年結婚的港女,因不滿同住奶奶的行為,早前開了一個FB專頁,細說跟奶奶同住的悲哀。一名去年結婚的港女,因與奶奶同住,生活上出現磨擦,她覺得奶奶對她 ...


一名去年結婚的港女,因不滿同住奶奶的行為,早前開了一個FB專頁,細說跟奶奶同住的悲哀。

一名去年結婚的港女,因與奶奶同住,生活上出現磨擦,她覺得奶奶對她不好,老公亦從沒有站在她那一邊,所以受盡委屈。她早前開了一個FB專頁,細說跟奶奶同住的悲哀,引來千多名港女讚好。本刊聯絡上事主,她只肯作文字訪問。以下,是這名港女的自述。

我叫阿美,今年29歲,上年年中結婚既,未有小朋友。我同老公都要返工,我係做文職既。由於我同老公收入唔多,所以就住喺奶奶屋企,一個350呎兩房一廳既細單位。其實我有表達過搬出去住,但老公話自己係單親家庭,奶奶好辛苦湊大佢,所以要一齊住。

同奶奶住當然唔方便啦,首先大家生活習慣唔同,老人家唔多注意衛生,成日去完廁所唔沖水;次次煮完野食,廚房都好似打仗咁,又要我執手尾,但重點係,我冇份食囉,奶奶只係煮俾佢自己同我老公,我覺得自己好似一個外人,甚至係工人。

而好多奶奶都會覺得,新抱一定要服侍奶奶,當然我奶奶都唔例外啦。而且佢會認為,自己個仔返工好辛苦,放工返到屋企就唔應該做家務。咁邊個做呢,咪我囉。大佬呀,我返工都辛苦架。如果老公幫手做,奶奶會即刻黑我面,好難頂。

其實最令我難受既,係每次同老公嗌交,奶奶都會加把嘴。我覺得,呢啲係我地兩公婆既事,奶奶唔應該干涉。就算係出聲,都應該立場中立,而唔係一出聲就話我唔啱,仲要加鹽加醋火上加油,咁樣只會影響我哋夫妻關係。

我曾經上討論區睇過,原來有好多新抱同我經歷一樣,都係同奶奶一齊住,雙方關係好差,生活得唔開心。點解唔將呢的事同老公講?好多男人都唔會明,佢地只會幫住自己阿媽,同佢講只會鬧交收場,無謂啦。

所以我開呢個FB專頁,係想提供一個平台,俾一班有口難言、生活得唔開心既新抱,可以盡情發洩內心既鬱悶,俾大家有機會盡情吐苦水。因為內心既抑鬱如果唔講出黎,好易出現情緒病架。我亦希望透過呢個專頁,令各位新抱能夠搵到同聲同氣既同路人,令大家明白,其實我地會有人支持既。

開呢個FB專頁,當然怕俾老公,以及佢嘅家人知道啦,所以我唔會add老公既家人facebook,奶奶facebook更加唔會add,甚至block埋佢添,同佢講我唔玩faccebook囉,費事有麻煩。

婆媳不和喺香港特別嚴重,歸根究底係居住問題。樓價貴,結婚冇能力搬出去,逼住要同老公家人一齊住。所謂相見好,同住難,始終大家生活習慣唔同,一定會有磨擦。新抱唔係佢哋個女,佢哋一定唔會包容你,只會挑剔你。所以如果當初知道要同奶奶住,我一定唔會結婚囉,就算嫁唔出,我都唔想過呢種生活。

我覺得,當婆媳出現問題時,老公既立埸真係好重要,如果老公肯幫老婆講下說話,起碼奶奶會覺得,自己個仔緊張老婆喎,就唔會樣樣野打橫黎,免得個仔難做。好可惜,我老公好愚孝,就算係佢阿媽唔岩,佢都照幫。久而久之,我奶奶就變得好霸道,因為佢覺得老公都唔幫我,佢更加唔使尊重我啦。所以我更加想開一個facebook專頁,發洩自己同奶奶一齊住既不滿。講起都好嬲呀。

當然,我唔否認會有好錫新抱既好奶奶,可能係我自己唔好彩,遇著一個思想古板,覺得新抱係下人既奶奶。其實,我都試過改善大家之間既關係,盡量去包容對方,但時間過去,愈來愈多唔開心既事發生,我真係唔可以再忍受,所以現在惟一解決雙方關係既方法,就係大家盡量少碰面。例如放假時,會盡量出街或返娘家,希望減少同奶奶衝突。依家最大既心願,係可以同老公搬出去住。

所以我奉勸各位絲打,將來結婚,盡可能同老公搬出去自己住,就算奶奶點好人,一齊住始終會出現問題架。

採訪:程志康

攝影:蔡福生

立即按此連結Download: https://goo.gl/NVySCK




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!