掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

英超Fever:【大預言】曼聯英超後上奪冠!信不信由你? __,曼聯,

邊個咁大膽咁講?(GettyImages)即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 正當幾乎全世界都認定,今季英超早已經係曼城囊中物, ...


邊個咁大膽咁講?(Getty Images)


即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

正當幾乎全世界都認定,今季英超早已經係曼城囊中物,只係等時間到,不過近日,一位喺球壇地位崇高嘅人物,竟然作出大預言,話曼城仲有失冠危機,揚言曼聯後上奪冠不是夢!究竟佢係真傻定假癲?定純粹向榜首仲有6輪帶出13分嘅曼城作出警告?點都好,究竟佢係咩人?你哋又信唔信先?

首先,原來講出呢番話嘅,竟然係曼城領隊哥迪奧拿本人,隨住曼城上週不敵曼聯,錯過咗提早奪標機會,同時喺歐聯又畀利物浦雙殺,一口氣連輸3場波,哥帥直頭輸到慌,話驚曼城會輸到崩潰。哥迪奧拿話:「我講真呀!足球就係咁充滿激情,依家我哋要做,就係專注對熱刺同之後嘅比賽。其實我真係冷靜唔到,舊年11、12月,當時幾多專家已經話我哋攞硬冠軍,話我哋唔會失分,點知啱啱呢星期,我哋已經輸咗3場波!我依家有預感,曼聯真係好Fit,佢哋人腳質素好,可以贏晒淨番6場比賽,所以我哋一定要做好自己本份,由聽日(對熱刺)開始。」

咪以為哥帥係嚇鬼吹水,佢仲舉出2003/2004球季西甲,當時擁有施丹、費高、碧咸、魯爾等巨星嘅皇馬,喺一度領先過11分之下,最後7場聯賽輸咗6場,埋單最後落後當年冠軍華倫西亞7分,認真離譜。哥帥話:「我話你知,真係有可能發生呀!皇馬喺好多年前,就試過連輸好多場波,最後失落冠軍。」有根有據,唔到你唔信,但你哋又信唔信曼城會失冠呢?

Go Go 開波 GOAL DX 策略手遊

贏盡100萬現金獎賞 https://goo.gl/irtKhK 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!