掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

黃心穎騷腰嫌唔夠Fit:開工冇時間練 __,心穎,黃心穎,

洪永城爆料話好多人睇到心穎跳舞,都流晒口水呀!無綫劇集《丫鬟大聯盟》演員黃心穎、洪永城、湯洛雯、謝東閔等在將軍澳電視城一個山洞場景拍攝。黃心穎與湯洛雯 ...


洪永城爆料話好多人睇到心穎跳舞,都流晒口水呀!


無綫劇集《丫鬟大聯盟》演員黃心穎、洪永城、湯洛雯、謝東閔等在將軍澳電視城一個山洞場景拍攝。黃心穎與湯洛雯皆以波斯肚皮舞女郞扮相示人,湯洛雯晒事業線、黃心穎則騷纖腰鬥性感,洪永城笑言:「唔少同事見到心穎個造型都流晒口水,佢同湯洛雯跳舞係正嘅!」黃心穎笑說:「原全冇,唔好聽佢亂講。肚皮舞之前只係排咗半個鐘,不過都有跳過肚皮舞都OK嘅。自己覺得條腰唔夠弗,因為開工冇時間練,如果多啲時間可以再操得弗啲。」

洪永城以長髮「阿拉丁」造型拍攝,他笑說:「個個同事見到我都叫我留長頭髮,叫我試吓走長髮路線,但係我決定唔會咁做。」洪永城永笑指劇集女尊男卑,希望將來能開拍「少爺大聯盟」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!