掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【潮魅】彭秀慧激罕性感搶周秀娜Fo __,彭秀慧,周秀娜,

周秀娜(左)VS彭秀慧!《第37香港電影金像獎頒獎典禮》現正舉行。設計師何國鉦稱有份行紅地氈的顏卓靈有青春本錢,其晚裝能配合她的年紀。何國鉦說:「之前 ...


周秀娜(左)VS彭秀慧!


《第37香港電影金像獎頒獎典禮》現正舉行。設計師何國鉦稱有份行紅地氈的顏卓靈有青春本錢,其晚裝能配合她的年紀。何國鉦說:「之前見過顏卓靈出席另一個紅地氈嘅場合,佢好想刻意突出佢青春的一面,但反而覺得唔夠grand、唔夠靚。但今次就唔同,呢套衫好襯佢,一條好簡單tube dress,條裙採用前短後長花花粉紅色嘅設計,襯得佢成個樣好girlish。佢本身都好後生,完全着出佢嘅味道,又切合大會青春嘅主題。鞋都襯得好靚,整體嚟講,好有春天氣息,令人眼前一亮!」

周秀娜VS彭秀慧

另外,何國鉦又指周秀娜和導演彭秀慧的打扮好接近,但因彭秀慧罕有地以性感打扮示人,反而搶了周秀娜的風頭,何國鉦說:「大家都見過周秀娜性感,佢件衫係靚嘅,但拍住彭秀慧時,反而畀彭秀慧搶咗鏡!今次彭秀慧裝扮得好青春,好有夏天嘅氣息,條雪紡裙好飄逸,又係一條跌膊裙,好有少女味!妝容和髮型都好舒服,反而周秀娜有啲成熟咗少少。」

毛舜筠VS張艾嘉

至於講到毛舜筠(Mo姐)與張艾嘉,何國鉦則表示:「覺得Mo姐今次略勝一籌,因為Mo姐套衫好搶眼、好簡約,露膊設計有啲details,青春又高貴大方!原本愈簡約嘅衫愈難carry,但佢有獨特氣質,先至可以carry到咁簡約嘅衫。反而張艾嘉有啲過分causal,似普通去一個晚會,而且比較成熟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!