掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

晒線搶Fo 馮盈盈胸壓李天翔K.O陳煒 __,李天翔,馮盈盈,陳煒,盈盈,

藝人馮盈盈、陳煒、黃光亮、江嘉敏等出席無綫劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳,盈盈與陳煒不約而同晒線搶Fo,論事業線雖然盈盈較為遜色,但勝在自爆經期令上圍升級 ...




藝人馮盈盈、陳煒、黃光亮、江嘉敏等出席無綫劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳,盈盈與陳煒不約而同晒線搶Fo,論事業線雖然盈盈較為遜色,但勝在自爆經期令上圍升級,玩遊戲時更跳上李天翔背部胸壓對方,成功KO前輩陳煒。

以低胸Jumpsuit造型打扮的盈盈,問到是否以戰鬥格對抗陳煒的事業線?她即自爆經期到:「我啱啱嚟M呀!升Cup係正常現象,冇可能對抗到煒哥,諗都唔好諗,但呢啲嘢(經期)自己控制唔到。」那醫生男友是否於這些日子特別想邀她?盈盈笑謂:「呢幾日先唔好特別約,比較情緒化,前日先為啲小事嗌交,尤其夜晚睇劇,劇中阿哥黃嘉樂會慘死。(拍呢場戲都情緒化?)我好易喊,因為場戲要慢慢喊,我一開始就爆喊做多咗,搞到NG。」不過盈盈坦言現實生活中,男友絕不受落,不會氹回她之餘,更會一臉認真與她講道理。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!