掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

定欣關智斌Friend爆搭膊頭 網友:識㗎? __,定欣,關智斌,胡定欣,

真係好Friend喎!藝人胡定欣(Nancy)最近去咗浙江省橫店為無綫劇集《包青天再起風雲》拍外景,佢不時都會晒相同粉絲分享一下喺橫店嘅最新近況,生活 ...


真係好Friend喎!


藝人胡定欣(Nancy)最近去咗浙江省橫店為無綫劇集《包青天再起風雲》拍外景,佢不時都會晒相同粉絲分享一下喺橫店嘅最新近況,生活似乎過得相充實!呢日,定欣就上載咗兩張同一個男人嘅合照,仲留言:「相信10幾年前我地(哋),一定沒有諗過今日會喺橫店明清宮前拍照留念😂 #睇你件衫都知你掛住我架(㗎)」

大家估吓呢個戴黑超嘅男人係乜水?估都估唔到……原來係北上發展已有一段時間嘅關智斌(Kenny)呀!相中定欣仲同Kenny搭晒膊頭影合照,唔少網友都感到好驚訝,有人仲留言:「識㗎?!」

其實Kenny喺2013年曾被東網影到與張敬軒(軒仔)、胡蓓蔚、胡定欣與其當時男友沈栢淳食飯,Kenny同軒仔一向關係好好就係人都知,而胡蓓蔚就係軒仔嘅契姐,加上胡蓓蔚同定欣又係閨密,所以Kenny與定欣Friend底真係一啲都唔奇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!