掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

【《動識時尚》】GiGi分享凍齡心得:一日吃三棗,終生不顯老 __,GiGi,梁詠琪,

【新增內容】今集《動識時尚》由時尚達人馬天佑做主持,而他每次都會叫嘉賓倒開手袋,看看內裏乾坤。GiGi有備而來,節目未開始前,先讓馬佑看看她帶備的10 ...


【新增內容】

今集《動識時尚》由時尚達人馬天佑做主持,而他每次都會叫嘉賓倒開手袋,看看內裏乾坤。GiGi有備而來,節目未開始前,先讓馬佑看看她帶備的10件法寶,正當馬佑以為是甚麼牌子的護膚品之際,卻被面前大包小包的東西嚇了一跳!究竟這「護膚10寶」是甚麼來頭?

此外,GiGi陣間還會即場幫馬佑化靚妝,想知她的技巧如何,記得陣間10點鐘,click入《蘋果》娛樂facebook專頁《娛果》,收睇《動識時尚》。

下個月就舉行紅館演唱會嘅GiGi,喺今集《動識時尚》直播時,主持馬天佑同GiGi,當然要同大家講吓護膚秘訣同扮靚心得,GiGi當然早有準備,而且佢介紹嘅美容品仲好特別,全部都係食落口。

GiGi就話平時其實係媽咪整俾佢食,當中包括有海珊瑚、桃膠、雪燕、雪蓮子、黃耳、海茸、無花果、黑豆、杞子同南棗。GiGi仲拋書包話:「一日吃三棗,終生不顯老。」

最後,馬天佑佢叫GiGi試吓幫佢化妝,GiGi見到馬天佑化妝品好齊全都好驚訝,之後佢就發揮繪畫天份,用眼線筆喺馬天佑塊臉寫上演唱會嘅字樣㖭!



《娛果》Facebook 專頁:http://fb.com/appledailyent

蘋果動新聞 YouTube頻道:https://youtu.be/8Ms4XRMylRA

攝影:沈健程

GiGi今日同馬天知齊齊分享護膚化妝心得。

GiGi就幫馬天佑化妝。

GiGi用手幫馬天佑上眼影。

用眼線筆喺馬天佑塊面寫上演唱會嘅字樣。





完成

你哋話靚唔靚呢?

鍾意就快D Share啦!