掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

紅館騷加場!Gin Lee破戒菠蘿包炸兩慶功 __,Gin Lee,李幸倪,

GinLee加場喇!入行9年的歌手GinLee(李幸倪)終於圓紅館夢,今年6月23日將首踏紅館舉行處女演唱會《GinLeeFirstOfAll》,據知 ...


Gin Lee加場喇!


入行9年的歌手Gin Lee(李幸倪)終於圓紅館夢,今年6月23日將首踏紅館舉行處女演唱會《Gin Lee First Of All》,據知門票公開發售後,反應熱烈,現宣布加開6月24日一場。Gin昨日在錄音室跟音樂人馮翰銘傾談新歌的事,當她接到加場消息時,即第一時間報喜說:「好開心呀!我個演唱會終於可以加場。」更開心得放縱一日,買了蛋撻奶茶慶祝,她笑說:「雖然呢排我好努力Keep Fit,又節食又要做Gym同排舞,但覺得今日好值得獎勵自己一下,所以買咗最鍾意食嘅蛋撻、菠蘿包同炸兩,仲有一杯熱奶茶,不過大家放心,我只係會食少少。」

Gin表示很感激歌迷的支持,她說:「知道可以加場真係好開心,因為由賣飛開始,覺得如果淨係做一場好可惜,因為咁長時間去籌備,加上團隊一齊努力,所以一路都好希望可以加場,能夠畀多啲觀眾睇到我哋嘅努力同心血。」她坦言多年來都專注音樂工作,沒有其他發展,連花邊新聞都比較少:「所以歌迷買飛入場睇我個騷,證明佢哋係真心聽我啲音樂。」

日日行程爆滿

開騷之外,Gin於6月亦會推出新國語專輯,現正研究下一張新廣東專輯,她說:「日日行程都好爆,係好充實嘅,我開始有啲緊張,因為距離開騷、排練時間愈來愈少,工作就愈來愈多,但每日無論幾攰,返到屋企都會抽時間逼自己背歌詞或者練新歌。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!