掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

Gin Lee性感冇底線:Deep V只係碎料! __,Gin Lee,李幸倪,

GinLee接受性感冇底線。歌手李幸倪(GinLee)出席跑車活動,問到可會想買跑車?她說:「遲啲先,我係幾鍾意揸車,但香港路窄,好大壓力,所以我喺香 ...


Gin Lee接受性感冇底線。


歌手李幸倪(Gin Lee)出席跑車活動,問到可會想買跑車?她說:「遲啲先,我係幾鍾意揸車,但香港路窄,好大壓力,所以我喺香港少揸車啲,遲啲等我熟啲路同練習揸車技術先再買。」問到她可會飆車?她笑言:「唔鍾意呀,我好細膽,記得以前中學時坐過男同學嘅車,飛得好快,公路上有140km(時速)咁快,陰影咗好耐。(男朋友?)唔係呀,唔熟㗎,好驚有生命危險,但因為我哋趕住去考試,所以好不幸咁坐咗佢架車,但我同佢講其實可以揸慢啲,我哋唔係真係咁趕㗎咋,但佢唔聽,之後我就冇再同佢聯絡,太驚啦。」問到可是對飆車的男生沒有好感?她則謂:「爸爸同我講係要學識揸快車,但要安全,如果趕時間就要識揸,所以唔係揸快車一定係衰人嘅,只係要安全為先。」

唔夠瞓病咗

講到6月紅館演唱會的籌備情況,Gin Lee坦言最近生病了:「因為做好多宣傳、又要排練,忙得滯,又唔夠瞓,抵抗力差咗,我咳咗好多晚,醫生話係氣管發炎,咳咗幾晚瞓唔到,但依家好番啦。(影響演唱會進度?)我呢個星期停晒做Gym、排舞,暫時休息先,過多兩日可以再操番。」見到她身形Fit了,她坦言距離目標還剩少少:「我想減多2公斤,同埋想線條再明顯啲。」

唔怕性感最緊要靚

Gin Lee在台上透露今次個唱服裝和音樂會無底線,她謂:「係呀,最重要係精彩、好睇同好聽,服裝都係配合表演。(服裝會係有史以來最性感?)其實未知呀,因為仲度緊啲衫,未確實,但我冇底線,靚就得。」問到Deep V都可以接受?她笑言:「冇問題,碎料呀。(咩先係勁料?)我都唔知,因為冇底線,我都好期待。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!