掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

樂基兒送祝福:Happy For Them! __,樂基兒,基兒,

樂基兒大方恭喜前夫黎明做老竇。
樂基兒送祝福:HappyForThem!黎明昨日驚爆喜訊,助手女友誕下小公主,前妻樂基兒表現大方,透過WhatsApp送上祝福:「Congratula ...


樂基兒送祝福:Happy For Them!

黎明昨日驚爆喜訊,助手女友誕下小公主,前妻樂基兒表現大方,透過WhatsApp送上祝福:「Congratulations and Happy For Them。」

身為黎明老友的孫敬安正身在內地,他接受長途電話訪問時說:「我喺東莞幫黎明傾緊演唱會,所以仲未收到喜訊,我返香港一定會打畀佢問吓,仲要買份大禮賀吓佢做爸爸。(會唔會上契?)咁又唔會,唔使上契,兄弟嘅仔女咪即係我嘅仔女!(咁係咪積極幫佢傾演唱會,搵奶粉錢?)哈……佢大把錢,唔使特別搵。」

胡楓封大利是畀契孫

至於黎明契爺胡楓從記者口中得知喜訊,他笑說:「做爸爸喇?太好喇!好開心呀!(封大利是畀契孫?)梗係會!希望BB快高長大。(傳授教子心得畀黎明?)He is a good boy!佢做人處事樣樣都做得咁好,已經係好好嘅身教,佢嘅小朋友只要以佢做榜樣,一定會係好乖嘅小朋友。」好友雷頌德則搞笑說:「若果老友真係早產,都唔得閒覆我所以我真係唔知!」




鍾意就快D Share啦!