掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

【奶媽hea答2.0】廉署二哥未坐正近三年 林卓廷嬲到震 __,廉署,

【奶媽hea答2.0】廉署二哥未坐正近三年林卓廷嬲到震廉署執行處前署理執行首長李寶蘭二〇一六年七月疑被逼退後,職位空缺至今近三年仍然懸空。民主黨立法會 ...


  • 【奶媽hea答2.0】廉署二哥未坐正近三年 林卓廷嬲到震


  • 廉署執行處前署理執行首長李寶蘭二〇一六年七月疑被逼退後,職位空缺至今近三年仍然懸空。民主黨立法會議員林卓廷趁今早特首答問環節質問林鄭月娥,惟林鄭左閃右避,一時不正面回應,一時「hea」應稱再觀察。林卓廷會後坦言,對林鄭的態度「感到震驚」。

    在答問環節中,林卓廷質問,林鄭作為廉政專員白韞六的上司,為何能容許香港最重要的反貪部門沒有首長:「你係咪想搵人喺外面空降入廉署,接掌執行處,接掌反貪工作?」

    然而,林鄭卻答非所問:「我喺度嚴肅咁講,我係唔介入廉政公署嘅調查工作,亦都好尊重專員份內去管理呢個部門嘅運作。」

    直至林卓廷再追問時她才補充:「呢個職位唔係懸空,喺我哋公務員架構或廉政公署架構入面,都存在署任嘅安排。」她又說,「作為廉政公署嘅負責人,即係專員本身,要進一步觀察、考核。」

    林卓廷質詢環節後見記者,直言林鄭對此事不提供理據,連藉口也不找,感到震驚:「林鄭月娥作為特首,作為白韞六唯一嘅上司,佢居然可以縱容白韞六咁樣去損害廉政公署。我覺得難以接受,應該強烈譴責。」

    撰文:李俊杰

    攝影:李育明、林金展

    立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



    鍾意就快D Share啦!