掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

情侶裝?Heidi@SG同緋聞男友王宗堯着同款 __,王宗堯,李靜儀,Heidi,宗堯,

Heidi出席發布會。組合SuperGirls成員Heidi與街頭品牌合作設計服裝,發布會獲隊友Aka到場支持,兩女一個露腰,一個露長腿。Aka受訪時 ...


Heidi出席發布會。


組合Super Girls成員Heidi與街頭品牌合作設計服裝,發布會獲隊友Aka到場支持,兩女一個露腰,一個露長腿。Aka受訪時笑言Heidi做老闆,Heidi即笑言:「未係,今次係聯乘啫,都希望做到自己品牌,呢個係個練習試吓反應,反應好就即刻搞個品牌。(今次呢個計劃籌備咗幾耐?)Concept嘅話兩年前已經開會,兩年後終於面世都好感動,因為我好少涉及呢個範疇,學做生意、包裝、定位、啲衫嘅cutting同trending真係好難,所以好佩服啲artists可以搞自己品牌。」

讚王宗堯眼光獨到

Aka亦表示佩服Heidi,並大讚對方好犀利,她指住身穿的衣服說:「知道佢諗呢樣嘢好耐。(你有冇分享之前做畫展嘅經驗畀佢?)做自己,同埋記得佢送第一件衫畀我時,我隻眼係濕晒、好感動,佢嘅夢可以成功,好戥大家開心。」而講到不見另外3位隊友,Heidi表示:「佢哋有嘢做,但我有送衫畀佢哋4個,佢哋都話遲啲會着嚟支持我。」而問可有送衫給緋聞男友王宗堯?她表示:「有呀。(情侶裝?)啲衫係公司分配。」其後工作人員踢爆是她自己分,Heidi即大笑:「我有畀佢睇過啲相,佢就揀咗我着緊呢件嘅黑色版。(佢同你眼光一樣?)我都唔係好多款,差唔多,佢嘅眼光獨到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!