掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

少婦聯盟聚首High Tea 補祝沈卓盈34歲生日 __,沈卓盈,

沈大師唔經唔覺原來34,但仲係好索。藝人沈卓盈(Jess)今個月5號34歲生日,佢嘅閨蜜團「少婦聯盟」嘅其餘三位成員龔嘉欣、陳凱琳同譚凱琪呢日就幫佢補 ...


沈大師唔經唔覺原來34,但仲係好索。


藝人沈卓盈(Jess)今個月5號34歲生日,佢嘅閨蜜團「少婦聯盟」嘅其餘三位成員龔嘉欣、陳凱琳同譚凱琪呢日就幫佢補祝生日,龔嘉欣上載四人high tea嘅合照到社交網,留言話:「少婦聯盟終於全部齊集香港,可以聚一聚,吃吃下午茶,談談接下來的行動,當然還要為我們的小公主補祝生日,happy birthday Jess we love you 」佢哋三個仲齊齊嘟嘴向壽星女獻吻!

之後譚凱琪都有上載合照,見佢哋四個拎住個蛋糕自拍,譚凱琪留言話:「少婦聯盟終於能再聚頭 想念我的寶貝很久了 補祝我們的公主生日快樂」網民都有留言祝Jess生日快樂,仲話佢哋四個女人一條心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!