網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

《流星花園》翻Hit!杉菜小優爆當年秘聞 __,

原來有啲咁嘅事!「陪你去看流星雨,落在這地球上。」一聽到呢首歌,即時毛管戙,啲回憶都返晒嚟!想半年劇集《流星花園》紅極一時,個個追住睇,夠晒經典。而上 ...


原來有啲咁嘅事!


「 陪你去看流星雨,落在這地球上。」一聽到呢首歌,即時毛管戙,啲回憶都返晒嚟!想半年劇集《流星花園》紅極一時,個個追住睇,夠晒經典。而上年仲開拍新一輯嘅《流星花園》,但「杉菜」唔再係大S,F4都唔再係言承旭、周渝民、朱孝天同埋吳建豪,而係一班年輕嘅新進演員。

最近,網上再次掀起重煲《流星花園》熱潮,「杉菜」大S都好有感觸,自爆自己演到一半,就好討厭杉菜呢個角色,佢喺微博留言:「杉菜好賤喔!我討厭她,不會演。導演說服好久,甚麼她還年青不懂感情的事、一個平凡的女孩突然被兩個大帥哥示愛,難免暈頭轉向⋯⋯。總之,我演到一半就不喜歡杉菜了!」佢仲搞笑話《流星花園》係「上輩子的戲」。

而「杉菜」老友「小優」楊丞琳都湊湊熱鬧,佢爆料當年試鏡嘅角色唔係「小優」而係「李真」,仲要第一日開工就被通知要轉角色,最後演咗佢好鍾意嘅角色「小優」,佢仲好感恩話因為呢個角色,開啟咗佢演員之路,佢話:「還記得當時無論走到哪、去到哪,大家都是小優小優的叫,根本沒人知道我的本名是甚麼。但是當時覺得很開心!雖然小優這名字,被叫了好幾年,哈~」

原來有咁多料爆,佢哋唔講出嚟,真係唔知呀,唔講咁多,煲劇先!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!